Tokyo 2012 Day 5

今日會去鬼太郎茶屋同留在新宿 shopping,鬼太郎茶屋為於調布,由新宿出發車程大約 25 分鐘。


今日早餐食一間叫『はなまるうどん』(花丸烏冬) 的讚歧烏東店,同之前『東京麵通團』一樣都係 "車仔" 烏冬,即係買完烏冬再自己揀餸。


食飽去新宿駅搭京王新線去調布,一程車無須轉車。落車之後行過對面 Parco 門口搭 14 號巴士,上車後去到總站落車就係喇,車程約 20 分鐘。一落車就見到鬼太郎茶屋啦,其實佢只係一間為於深大寺前的一間店舖,而去深大寺大多是老人家,同佢地一齊搭車 ... 好奇怪,我地好似異類,再者佢地搭車係免費 (可能好似我地老人八達通半價咁掛) .... 基本上要俾錢搭車的人不出 5 人 (已經計埋我地 2 個)。

溫馨提示 : 新宿及調布都係大站,所有列車都會停哩兩個站,建議大家乘搭 "特急" 列車,上面 20 分鐘車程係以 "特急" 計,如果搭 "快速" 起碼要用多十分鐘以上。





鬼太郎茶屋入面全部部都係鬼太郎精品,地下一層有一個小小茶室 (都有名你叫鬼太郎茶屋啦 !!),隔離係賣精品的地方,樓上有一個類似收藏館的東西 (我都係上網睇介紹,因為要俾錢,我地無上到去 ... 哈哈)。去到無理由唔買野嘛,我地買了一塊掛在門前的布 (呆太太話要自己 DIY 掛廁所門口喎),一個牆壁怪 figure,一盒鬼太郎果汁糖 .... 本來上網見到一隻杯好靚好想買,但係見唔到 .... too bad ~

離開鬼太郎茶屋我地入深大寺看一看,行了個圈之後返出車站搭 14 號巴士回調布駅。

回到新宿先返酒店休息一下,之後去食『金太郎』魚生飯 ...



食完魚生飯後就留在新宿 shopping,夜晚食了一間燒肉放提 .... 唔知係咪哩幾日食得太多,不在狀態,呆太太居然食得仲多 ~ 哈哈

- 第五日完 -

參考資料
  • 金太郎丼
    東京都新宿区歌舞伎町1-11-13

No comments

Powered by Blogger.