Tokyo 2012 Day 4

今日行程會先到築地食早餐,之後就到上野買手信,最後就去吉祥寺行街。


9點多出發,搭都営大江戸線唔駛轉車就到達築地市場駅,車程半個鐘頭內,10點我地就到達築地喇。壽司大例牌超多人排隊,我地行返出魚市場,食一間叫『壽司清』。我地上次去築地係食壽司飯唔係食壽司,哩間『壽司清』我地係第一次食。



坐低先叫一個 set,睇睇有咩食再散叫,哩間『壽司清』普普通通唔係話特別好食,埋單兩個人 6,830 yen。呆太太食完之後話唔夠喉,想返去上次間壽司飯再食過 .... 不過最終都係無食到 ... 哈哈。

就係哩間壽司飯啦
跟住搭車去上野買手信,上野有 2 間鋪頭有好多零食賣,做手信 .... 一流 ~

由於哩個行程係臨時加插,之前無查過地圖,只好靠幾年前的記憶去搵啦 .... 記憶再加上 google map,總算搵得到 .... 勁 !! 中途仲去百果園食生果添。因為拎住太多野,我地於是返酒店放底手信再出發去吉祥寺。



去到吉祥寺未夠 4 點,先去搵一間叫『SATOU』買松阪牛肉球,哩間鋪好誇張,平日 4 點鐘都有成 30 人排隊,仲要個個都係買牛肉球。松阪牛肉球 180 yen 一個,5 個以上 140 yen,每人限買 20 個 (太多喇嘛 ?!)。排了大約半個鐘,終於都到我地喇,我地 2 個人買了 6 個牛肉球 (真係太多囉) ... 牛肉球係雖然係炸,但又唔係太油膩喎,同埋入面係有肉汁,算係幾好味。但一人食 3 個就未免太多喇 ...






晚餐返新宿食魚民 .... 嘩,好唔得囉,仲衰過香港和民。(噢!!)

認住佢 ... 超唔得 ~

宵夜又係食『一蘭』,已經係哩個東京之旅第二餐喇 ~ 哈哈哈

 - 第四日完 -

參考資料

No comments

Powered by Blogger.